اصول انتخاب کردن لباس

اصول انتخاب کردن لباس

مکیه سادات ابراهیم زاده انتخاب لباس اصول پوشیدن لباس

 

ماکسی

چهار نكته در انتخاب لباس ماكسى

اگر اندام بزرگی دارید، لباس ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد.

 لباس ماکسی خواه بلند باشد و خواه کوتاه، با کفش های پاشنه بلند بپوشید. از کفش های پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، زیرا شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. تا آنجایی که می توانید با پوشیدن کفش پاشنه دار به قد خود بیافزایید.

اگر اندام کوچکی دارید، مدل هایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری و کوچک بپوشید. این بهترین نمونه یک لباس ماکسی برای اندام های کوچک است.

 لباس ماکسی تک رنگ بپوشید تا ظاهری نرم و ملایم ایجاد کنید. از طرح ها و تصاویر برجسته در لباس ماکسی به همراه رنگ های شاد و تند خودداری کنید. بهترین رنگ ها آبی، ارغوانی، سرمه ای و حتی قرمز است.

اصول ست کردن

 

 

آرایش مناسب لباس زرد

اگر رنگ لباس شما زرد است، برای اینکه صورتتان جلوه ی بیشتری داشته باشد، از کرم پودر روشن استفاده کنید، رژگونه و رژلب قهوه ای رنگ و سایه زرد و قهوه ای، زرد برای گوشه های داخلی چشم و قهوه ای برای گوشه های خارجی چشم، بسیار مناسب می باشد.

اگر رنگ لباس شما زرد ملایم است و رنگ صورت شما هم سفید است می توانید از کرم پودر صورتی استفاده کرده، رژلب و رژگونه قهوه ای تیره و سایه زرد و قهوه ای را نیز به کار ببرید.

تذکر یک نکته مهم: اگر رنگ پوست صورت شما زرد است، از پوشیدن رنگ زرد خودداری کنید، زیرا پوشیدن این رنگ شما را خسته و بیمار نشان می دهد.

 

لباس

 

وقتى پوستمان را برنزه مى كنيم چه رنگ لباسى بپوشيم:

نارنجی ترکیبی از 2 رنگ اصلی زرد و قرمز است؛ رنگ‌هایی که هر دو با پوست برنزه ترکیب خوبی می‌سازند، بنابراین می‌توانید به این رنگ و طیف‌ های آن هم فکر کنید.

رنگ زرد، فسفری باشد یا نباشد بالاترین شدت رنگی و تابش شدیدی دارد، به همین دلیل این رنگ یکی از رنگ‌ هایی است که با پوست برنزه ترکیب خوبی‌ می‌سازد. البته این را هم در نظر بگیرید که این رنگ، پوست را تیره‌ تر نشان می‌ دهد.

صورتی، رنگ دیگری که می‌توانید زياد روی آن حساب باز کنید، رنگ صورتی و طیف‌های متنوع آن است. معمولا تمام طیف‌های رنگ صورتی از صورتی چرک گرفته تا صورتی فسفری با پوست آفتاب سوخته جواب می‌دهند!

 

ست

 

به افرادی که دارای رنگ موهای مسی هستند چه رنگ‌ لباسى می ‌آید

شما نباید رنگ‌ های سرد و ملایم را بپوشید بلکه باید لباس‌هایی را که انتخاب می‌کنید از جمله رنگ‌های گرم و تند باشند. رنگ‌هایی مانند : بنفش ، قرمز‌هایی که کمی تیره باشند به شما جلوه خوبی را خواهند بخشید.

رنگ هایی مانند : سبز‌های لجنی ، زرد پر رنگ ، نارنجی‌های آتشین شما را زیباتر و شیک تر جلوه خواهند داد. در عوض رنگ‌هایی مانند : آبی نفتی و خاکستری، از جمله رنگ‌هايی هستند که به شما نمی‌آیند.

 

 

 

ست


راهنماى خريد كيف دستى


اگر می‌خواهید توجه به قسمت بالاتنه شما کم بشود، کیفی بخرید که در قسمت ران و پایین کمر شما قرار می‌گیرد، در نتیجه توجه به بازوهای درشت، بالاتنه، سینه یا شکم بزرگ کم می‌شود.

اگر ران‌ های بزرگی دارید، کیفی انتخاب کنید که زیر بازوی شما قرار می‌گیرد، هر کیفی که درست روی کمر شما قرا بگیرد، توجه را به قسمت پایینی اندام شما جلب می‌کند.

از کیف‌ های بسیار بزرگ برای افزودن حجم به اندام خود استفاده کنید. اگر شما بسیار بلند و لاغراندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما بسیار مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف‌ ها خودداری کنید.

 

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن