آموزش سرهمی، سویشرت و شلوار بچگانه

آموزش سرهمی، سویشرت و شلوار بچگانه

الگوهای برتر الگوی ست لباس کودک لباس کودکان

برای این ست کامل نوزادی ابتدا باید الگو بالاتنه کودک را آماده کرده از کمر ۳ سانتی متر پایین آمده از خط وسط جلو ۵-۷ سانتی متر داخل شده از لبه لباس نیز از وسط جلو ۱۲-۱۵ سانت داخل شده ۱۰-۷ سانت بالا رفته و هلال دم جیب را مانند شکل بکشید از این تکه کپی بردارید.

 

 

برای کلاه خط فرضی در راستا گوشه گردن کشیده روی این خط اندازه هلال پشت یقه جلو رفته سه سانتی بالا رفته به گوشه گردن هلال وصل کنید.

 

 

از سر هلال به اندازه گردن تا فرق سر یا ۲۵-۳۰ سانت بالا رفته قائمه اندازه فرق سر تا پیشانه بالای ابرو یا ۲۳-۲۷ سانت جلو رفته به گودی گردن وصل کنید.

 

 

یقه را دو سانتی تنگ کرده به گوشه گردن وصل کنید.  از لبه کلاه و هلال یقه ۵-۷ سانت داخل شده قسمت هاشور خورده را جدا برش بزنید.

 

 

برای گوش یک نیم دایره مانند شکل به بلندی ۶-۸ سانت و پهنا ۵-۷ سانت بکشید و خط صاف پایین نیم دایره را موقع دوخت پیلی دهید.

 

 

آستین را با قد منهای پنج سانت کشیده و یک مچی کشباف به اندازه دور مچ و پهنا ۵ سانت برش بزنید.

 

 

برای پایین لباس نیز یک کشباف به اندازه دور  لباس و پهنا ۵ سانت برش بزنید.

 

 

یک کادر به اندازه ¼ دور سینه در قد لباس تا کمر به اضافه بلندی ½ بین پا (که طریقه اندازه گیری بین پا به این صورت است که از خط کمر جلو متر را گذاشته از وسط پا رد کرده و تا خط کمر پشت با آزادی دو تا سه سانت اندازه زده میشود ) بکشید. 
از لبه سمت راست کادر یک پنجم دور گردن را پایین و جلو رفته هلال یقه جلو را رسم کنید از خط بالای کادر ۲-۳ سانت پایین آمده شیب پهنا سرشانه را بکشید روی کارور یک دوم کارو را جلو رفته حلقه را رسم کنید

از پایین کادر از کمر ½ بین پا ۲ تا ۳ سانت را پایین آمده ۳-۵ سانت داخل شوید و به باسن وصل کنید این خط را ۱-۱/۵ سانت قوس دهید (این برای الگو جلو بود قسمت هاشور خورده زرد رنگ).

حالا برای پشت اول گودی یقه پشت را ۱-۲ سانت گود کنید و هلال یقه را بکشید. 
از خط پایین کادر ۳-۵ سانت داخل بشوید و به باسن وصل کنید از وسط این خط ۱-۱/۵ داخل شده هلال لبه پاچه را بکشید .
آستین این لباس از دو لا بسته یک کادر به اندازه یک دوم دور بازو به علاوه دو تا سه در قد آستین بکشید.
شیب تاج را یک پنجم قد آستین گرفته و هلال تاج را بکشید از لبه کادر دو سانت داخل شده به زیر کف تاج وصل کنید به دم آستین کش قیطون دوخت می شود.

 

 

کادری به اندازه دور باسن به اضافه ۵-۷ سانت در قد شلوار‌ بکشید و از بلندی کادر به اندازه بالای کادر پایین آمده و علامت بزنید از بالای کادر ۲-۳ سانت داخل شده به طول فاق هلال کنید روی دم ½ دورمچ به اضافه ۳-۵ سانت  داخل شده به فاق وصل کنید.

 

آموزش این مدل لباس های کودکان را از دست ندهید.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • عماد
    9 1
    11 آبان 1398

    عالیه

  • Khorshid
    3 1
    30 مهر 1399

    عالیییییی

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن