با این کارها لباسهایتان را نابود می کنید

با این کارها لباسهایتان را نابود می کنید

الگوهای برتر دانستنی ها دانستنی های خیاطی

اشتباه اول: لباس های تیره را از لباس های روشن جدا نمی کنید!
دفعه بعدی که لیبل های شلوار جین تیره تان را جدا می کنید، با دقت آن را بخوانید، چرا که اطلاعات خیلی مهمی روی آن نوشته شده است! در پارچه های ضخیم و فوق العاده تیره، مقدار بیشتری رنگ اسفاده شده است و بعد از خیس شدن همیشه مقداری از این رنگ را پس می دهد. پس اگر می خواهید لباس های سفیدتان سفید باقی بمانند یا رنگ شان به کلی عوض نشود، همیشه و بدون هیچ استثنایی لباس های تیره و روشن تان را جداگانه بشورید.


اشتباه دوم: همیشه لباس هایتان را با آب داغ می شویید!
همیشه به علایم شستشوی لباس که معمولا در داخل لباس قرار داده شده توجه کنید. یکی از اصلی ترین دلایلی كه لباس های نخی تان بعد از شستن آب می رود همین شستن با آب داغ است. پس اگر می خواهید لباس تان همیشه سایز خودتان باقی بماند، شستن با آب داغ را برای همیشه فراموش کنید.

اشتباه سوم: لباس هایتان را بعد از هر بار پوشیدن می شورید.
شستن، آبکشی، خشک کردن، تا کردن و …. همه این فرآیند ها باعث کاهش طول عمر، گوله گوله شدن، آب رفتن و رنگ و رو رفتگی پارچه می شود. لباس هایی مانند شلوارهای جین را لازم نیست بعد از یکبار پوشیدن حتما بشورید. می توانید بعد از گذشت چند بار از پوشیدنش اقدام به شستن کنید. اما حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام لباس زیر ها را باید بعد از هر بار استفاده بشورید.

پایان...



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن