آموزش سر کردن روسری حتما بخوانید

آموزش سر کردن روسری حتما بخوانید

الگوهای برتر روسری اصول پوشیدن لباس

تناسب روسری با چهره:

روسری لباسی هست که چهره ی شما رو پوشش میده دقیقا مثل رنگ مو که مهمه، رنگ روسری هم مهم و در زیبایی شما بسیار موثر هست. مخصوصا اگر تن رنگی که به چهره ی شما تناسب داشته باشه بهترین گزینه برای افزایش زیبایی محسوب میشه.


خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارن بهتره که از روسری و شال هایی که رنگ خیلی روشن هستن استفاده نکنن. کرمی ،لیمویی ،آبی آسمانی و سبز روشن ازجمله رنگ روسری هایی هستن که به تنهایی بی روح هستن و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشن جذابیت شما رو کم خواهند کرد. اما روسری نارنجی، زرشکی ،قهوه ای و یشمی رو با خیال راحت سر کنید و زیبایی خودتون رو به رخ بکشین .

اما اگر خانم هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستن که روی پوستشون بنشینه ،هرگز سراغ تناژ کدر مثل دودی ،بنفش تیره ،قهوه ای نباید برن .چون این روسری ها سبب میشن صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسه .

دقت کنین که روسری انتخابیتون با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشه و اگه چشمهای رنگی دارین، روسری که با چشمهای شما همرنگ باشه ،هم به چهره و هم به چشمهاتون جلوه خواهد بخشید .

بیشتر خانم ها مشکی رو برای روسری انتخاب میکنن چون تصور میکنن با هر لباسی که دارن ست میشه و به صورت هم میاد. ولی این واقعا کار اشتباهی هست تصور کنین که روزانه زمانی رو برای آرایش و زیباتر کردن خودتون میگذارین اما در نهایت روسری مشکی همیشگی رو سر میکنین و این چهره ی شما رو تکراری میکنه و حتی برای خودتون خسته کننده میشین


اگر مدل صورت گردی دارین با تا زدن گوشه های روسری از دو طرف ،یعنی قسمتی که روی گونه های شما میفته ،صورت شما گردی خودش رو حفظ میکنه .اما اگر مایلین کمی صورتتون کشیده تر به نظر برسه دو سمت روسری رو تا نزنین ،به این ترتیب روسری یا شال شما روی گونه هاتون رو پوشش میده و پیشانی و چانه ی شما کشیدگی رو ایجاد میکنن.

اگر مدل صورت شما به طور طبیعی کشیده و یا بدون گونه هستین ،اجازه ندین روسری صورت شما رو پنهان کنه .چون باعث میشه صورتتون بیش از حد لاغربه نظر برسه .

روسری هاتون رو میتونین با لوازم آرایشی ،اکسسوری ،لاک ناخن وکیف ست کنین .در مورد لوازم آرایش رژ گونه ،رژ لب ،سایه چشم مواردی هستن که زیبایی رو دو چندان میکنن و در صورتی که ست بشن چشم نوازتر خواهند شد .البته بهتره روسری یا با رژ و یا با سایه ست بشه. چون در صورتی که روسری و سایه و رژگونه و رژلب همگی یکرنگ باشن ،یکنواختی ایجاد میشه و خیلی زیبا به نظر نمیاد .

روسری هاتون رو میتونین با لوازم آرایشی ،اکسسوری ،لاک ناخن و کیف ست کنین .

اگر روی روسری طرح گل ،لوگوی برند یا حاشیه هست میتونین رژ لبتون رو با اون طرح ها ست کنین .اینطوری جذابتر میشه .

اگر روسری طرح شلوغ مثلا گلهای درشت و رنگارنگ داشت بهتره آرایش ملایم برای خودتون در نظر بگیرین .در غیر این صورت شلوغ و آشفته به نظر میرسین .

روسری خودتون رو کاملا مرتب کنید .گره و تای روسری باید تمام مدتی که روی سر شماست منظم باشه ،در غیر این صورت هر چقدر هم که .روسری شما شیک و گران قیمت باشه ،این شلختگی جذابیت شما رو میگیره .

پایان آموزش.

 



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن