شهرپارچه – بزرگترین مرکز خرید اینترنتی پارچه

شهرپارچه – بزرگترین مرکز خرید اینترنتی پارچه

الگوهای برتر پارچه دانستنی های خیاطی

اگر قصد خرید اینترنتی پارچه را دارید و در انتخاب فروشگاه مناسب برای این کار تردید دارید، پیشنهاد ما به شما، شهرپارچه است. به خصوص اگر قصد خرید پارچه کت و شلواری یا فاستونی را دارید می توانید به طور ویژه ای روی شهرپارچه حساب باز کنید

در این فروشگاه آنلاین می توانید پارچه هایی با جنس های متنوع و رنگ های بی نظیر پیدا کنید و با طی کردن فرآیندی بسیار ساده، سفارش خود را ثبت کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. قابل ذکر است که سفارش از تمام نقاط ایران قابل ثبت می باشد. برترین اجناسی که می توانید در شهرپارچه پیدا کنید :

پارچه کرپ: پارچه کرپ یک بافت یا روش تولید پارچه است که منجر به ایجاد پارچه موجدار و دارای بافت سه بعدی می شود. لباس های تهیه شده از آن اغلب ظریف و نازک هستند و برای مراسم ها استفاده می شوند.در گذشته، پارچه کرپ مخصوص خانم ها بوده است، اما امروزه این چنین نیست. این پارچه در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان جایگاهی یافته است و در برخی موارد همان کرپ قدیمی با روش تولید هزاران سال پیش همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.شهرپارچه انواع مختلفی از پارچه کرپ را در اختیار شما قرار داده است و می توانید خرید پارچه را کرپ را با گستردگی انتخاب انجام دهید.

پارچه چادری: انواع پارچه چادی در انواع و رنگ های مختلف قابل سفارش از پارچه فروشی انلاین شهرپارچه می باشد. شما می توانید بدون صرف زمان زیاد، پراچه مد نظر را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید

پارچه فاستونی: پارچه فاستونی یکی از پارچه های معمول در بازار پارچه ایران می باشد. شهر پارچه ارائه دهنده متفاوت ترین مدل های پارچه فاستونی می باشد. پارچه فاستونی یک پارچه پشمی (نخی) می باشد که از آن برای دوخت انواع مختلف البسه مانند کت و شلوار، دامن و سایر لباس های مردانه و زنانه استفاده می شود.

پارچه لینن: با اینکه پارچه لینن بسیار رایج است ولی معمولاً افراد اطلاعات کمی راجع به آن دارند. پارچه لینن چه در دوره قبل از عصر پنبه و حتی پس از دوره الیاف مصنوعی بسیار رایج بوده است. در دوره ای به حدی ارزشمند بود که برای پوشاندن مومیایی ها در مصر باستان مورد استفاده قرار می گرفت، که منجر به حفاظت بیشتر بقایای قدیمی می شد. امروزه از این پارچه برای تولید لباس، پرده، رومیزی، بالشت، پتو، طناب و سایر موارد استفاده می شود. از ترکیب این پارچه به همراه پنبه برای تولید اسکناس دلار استفاده می شود.

پارچه جوت: پارچه جوت از الیافی که از گیاه جوت ساخته شده اند، تشکیل شده است.اگرچه، به لحاظ گیاه شناسی انواع مختلفی از گیاه جوت وجود دارد ولی یکی از اساسی ترین آنها که در تهیه پارچه جوت کاربرد دارد ) Corchorus olitorius جوت سفید) می باشد. گونه دیگر جوت، به Corchorus capsularis (جوت tossa) نامیده می شود، که کیفیت بالاتری داشته درحالی که پرورش آن دشوارتر است.

پارچه باتیستا: باتیستایکی از پارچه های ضروری در فصل تابستان می باشد. که برای تابستان های گرم مناسب بوده و همچنین این پارچه با داشتن منافذی صرف نظر از درجه حرارت محیط احساس خنکی و تازگی به شما می دهد و مهم تر از همه اینکه پارچه باتیستا بدن نما نیست و می توان از آن برای محیط کار نیز استفاده کرد.

پارچه وال: وال یک پارچه سبک، با بافت ساده می باشد که معمولاً 100% از پنبه و یا از ترکیبی از آن ساخته می شود. این پارچه نسبت به سایر پارچه های نخی، نخ بیشتری دارد به همین دلیل بافت ابریشمی نرمی دارد. پارچه وال یک گزینه مناسب برای تهیه لباس های تابستانی است، به این دلیل که سبک بوده، هوا را عبور می دهد و نیمه شفاف است. پارچه وال در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. از گلهای همه پسند گرفته تا طرح های هندسی، و قابل استفاده در تولید لباس های بلند، تونیک، دامن، تاپ، لباس خواب، و لباس بچه گانه است. پارچه وال نخی براحتی در زمره 5 پارچه ایده آل برای لباس های تابستانی می باشد.

پارچه تترون:  تترون نوعی پلی استر است که توسط شرکت تورای ژاپنی تولید شده است. برخلاف آنچه تصور می شود، تترون ترکیبی از پلی استر و ابریشم مصنوعی نیست. تترون 100% از پلی استر تشکیل شده است و توسط شرکت تورای اینداستری به ثبت رسیده است

طبق نظر فروشندگان لباس های ژاپنی، تترون پارچه ای است که از دو ماده مختلف تشکیل شده است: پلی استر (65%) و ابریشم مصنوعی (35%). لباس های ژاپنی دوخته شده از پارچه تترون مثل انواع نخی آن آب نمی روند. پارچه نخی تعریق را از سطح بدنتان جذب می کند. بنابراین، می توان گفت پارچه نخی بدن شما را خشک و خنک نگه می دارد. اگرچه، به این دلیل که پلی استر رطوبت کمتری جذب می کند، سریعتر خشک شده و احتمال رشد کپک در آن کم است. همچنین، کپک در متریال های ارگانیک رشد می کند. پس، از این لحاظ پلی استر ایمن است

اما مهمترین ویژگی شهرپارچه، دو قابلیت پارچه نما و خیاط همراه می باشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که ترجیح می دهید برای خرید پارپه حتما جنس پارچه را لمس کنید و سپس خرید نمایید و برای این، شلوغی بازار و راه ها همواره شما را اذیت می کند، شهرپارچه کار را برای شما ساده کرده است. اما دو دو قابلیت به چه معناست؟

پارچه نما : با استفاده از قابلیت پارچه نما شما می توانید پارچه را قبل از خرید لمس کنید، آلبومی از انواع رنگ پارچه درخواستی شما برایتان ارسال می گردد و شما می توانید علاوه بر لمس جنس پارچه، رنگ واقعی پارچه را از نزدیک ببینید.

خیاط همراه : در صورتی که نیاز به یک خیاط حرفه ای داشته باشید، می توانید روی شهرپارچه حساب کنید، خیاط به محل شما اعزام خواهد شد و البسه درخواستی شما با بالاترین کیفیت دوخت تحویل شما می گردد.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • نازگل
    0 0
    11 فروردین 1399

    عالی بودن

  • آذر
    0 0
    7 خرداد 1399

    عااااااالی دستتون درد نکنه خدا اجرتون بده

  • آذر
    1 0
    7 خرداد 1399

    عااااااالی دستتون درد نکنه خدا اجرتون بده

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن