در سالن تمرین و ورزش چی بپوشیم

در سالن تمرین و ورزش چی بپوشیم

الگوهای برتر اصول پوشیدن لباس اصول پوشیدن لباس
 
در سالن تمرین و ورزش چه بپوشیم؟
 
قسمت اول:
 
لباس هایی با جنس پارچه های ورزشی و مناسب تهیه کنید.
پارچه هایی که منعطف هستند، رطوبت را به خود نمیگیرند، دمای بدن را کنترل می کنند و یا به بیان دیگر برای ورزش کردن درست شده اند، بدن شما را خشک نگه داشته و باعث راحت بودن شما در حین ورزش می شوند. البته همه پارچه های ورزشی یکسان نیستند، هر چه قدر که هزینه کنید متناسب با همان، جنسی با کیفیت بهتر یا بدتر میخرید.

هنگام انتخاب لباس نوع تمرینتان را نیز در نظر بگیرید.
تمرینات مختلف، لباس های مختلفی احتیاج دارند، پس قبل از این که لباستان را انتخاب کنید، تمرینتان را نیز در نظر بگیرید. مثلا اگر به کلاس یوگا می روید، یک لگین (شلوار کشی تنگ) یا شلوار مخصوص یوگا انتخاب کنید. شلوارک های آزاد که آستر دوزی داخلی دارند نیز مناسب تمرینات شدید کاردیو که پرشهای زیاد دارند، هستند.

 
 
 
قسمت دوم:
 
در حین ورزش تی شرت پنبه ای نپوشید
شاید وسوسه شوید که از بین تی شرت های راحت پنبه ای که در طول هفته استفاده می کنید، یکی را انتخاب کرده و برای باشگاه بپوشید، اما لازم است تا بدانید که پوششی از جنس 100% پنبه اصلا برای ورزش هایی که درحین شان حسابی عرق می کنید، مناسب نیست. پنبه به راحتی رطوبت را جذب خود می کند و پیراهنتان  سنگین و چسبنده شده که این می تواند باعث  تحریک شدن پوستتان شود و در نهایت هم بعد از اتمام ورزشتان، بلافاصله سردتان خواهد شد. البته پوشیدن لباس های آزاد و راحت نیز توصیه می شود، البته نه لباسی که آن قدر گشاد و آزاد باشد که مدام مابین دستگاه های باشگاه گیر کند.

 
پایان.
 
 
 


شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن