چطور تیپ بزنیم؟

چطور تیپ بزنیم؟

الگوهای برتر تیپ اصول پوشیدن لباس

وضعیت ظاهری و تیپ و لباس نقش مهمی در تاثیر اولیه بر روی دیگران دارد و اولین معیار قضاوت درباره شخصیت شما، نوع لباس پوشیدن و آراستگی ظاهری شماست به همین دلیل باید به ظاهر و لباس خود اهمیت دهید تا در اجتماع مقبول تر ظاهر شوید. برای رعایت این امر شناخت مد و رعایت اصول خوش تیپی ضروریست. رعایت اصول لباس پوشیدن در مرحله اول نیاز به شناخت رنگ مناسب با پوست و شخصیت شما دارد که برای مطالعه بیشتر این مورد می توانید به سایت الگو مراجعه کنید. بعد شناخت رنگ مناسب و مطالعه روانشناسی رنگ ها، رعایت نکات زیر می تواند کمک شایانی به داشتن تیپ و استایل مناسب برای هر فرد داشته باشد:

  1. به سایز لباس هایی که تن خوری عالی دارند دقت کنید و آن ها را به خاطر بسپارید.
  2. کفش های رسمی خود را مرتب واکس بزنید و براق کنید.
  3. تی شرت بدون طرح بپوشید.
  4. حداقل 2 پیراهن سفید رسمی در کمد لباس هایتان داشته باشد
  5. کت و شلوار خود را به خشک شویی بدهید.
  6. حداقل یک دست کت و شلوار مشکی مخصوص محیط کار داشته باشد.
  7. آقایان از زیورآلات مردانه استفاده کنید.
  8. چند روش مختلف برای تا کردن آستین پیراهن مردانه داشته باشد

رعایت نکاتی از این قبیل تاثیر به سزایی در خوش تیپی و جذابیت شما دارد و تنها کافیست تا نیم نگاهی نمایش های مد داشته باشد و از آن ها ایده بگیرید . این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که داشتن الگو کاملا مفید و کارآمد است ولی داشتن یک استایل شخصی و منحصر به خود را فراموش نکنید.

اشتباهات رایج در لباس پوشیدن

همانطور که گفته شد طرز لباس پوشیدن افراد روی زیبایی ظاهری آن ها تاثیر بسیاری دارد و از این رو مهم است که با اصول اولیه لباس پوشیدن و مناسب ترین ترکیب رنگ ها و طرح ها آشنا شوید. در همین راستا، برخی از اشتباه هایی که در انتخاب لباس یا کفش مناسب وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

مردان لاغر و استخوانی باید شلوارهای بوت کات (دم پا گشاد) بپوشند

این طرز فکر کاملا اشتباه است. زیرا شلوارهای دم پا گشاد در کل زیبا نیستند. مخصوصا برای افراد لاغر زیرا لاغری این افراد را بیشتر از شلوارهای راسته و ساده نمایش می دهد.

گشادی پیراهن در قسمت سینه و سرشانه

پیراهن باید کاملا اندازه و جذب تن فرد باشد. هرگونه گشادی یا بزرگ بودن در هر بخش آن باعث می شود تا لباس بدفرم و نازیبا به نظر برسد.

لباس رسمی همیشه زیباست

این یک طرز فکر کاملا اشتباه است که برخی از مردان تصور می کنند اگر همه جا کت و شلوار پوشیده و اتو کشیده باشند، یعنی خوش تیپ و مرتب هستند. گاهی لازم است آقایان تیپ های غیررسمی اما متناسب با موقعیت بپوشند

شلوارک های کتان و جیب دار

شلوارک های کتان و جیب دار خیلی سال است که از مد افتاده و سعی کنید تا حد امکان از آن ها پرهیز کرده و در عوض سراغ شلوارک هایی بروید که ساده و راسته هستند.

استفاده از بوت مخصوص سربازها و کارگران ساختمانیست

این طرز فکر به هیچ عنوان درست نیست. در حال حاضر انواع بوت ها و چکمه های بسیار شیک برای مردان عرضه شده که به زیبایی بیشتر تیپ آن ها کمک شایانی می کند. خودتان را به کفش های ساده و مردانه محدود نکنید.

بیشتر بخوانید: شناخت رنگ در تیپ و استایل شخصی

کفش و کمربند باید همیشه ست باشد

این طرز فکر فقط برای تیپ های رسمی مصداق دارد. وقتی لباس های غیررسمی می پوشید، روی ست بودن کمربند و کفش اصرار چندانی نداشته باشید.

آرایش زیاد خانم ها

متاسفانه اشتباه بزرگ دیگه که تو ایران هم خیلی رایج است استفاده افراط آمیز از لوازم آرایش هست. آرایش زیاد باعث می‌شود خطوط صورت بیشتر نمایان شده و چهره شما خسته نمایش داده شود.

انتخاب فروشگاه مناسب

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه تامین انواع پوشاک، کیف و اکسسوری مردانه و زنانه فعالیت دارند که از این جمله می توان به سایت الگو، دیجی استایل، دیجی کالا و ... اشاره کرد که با توجه به هر فصل، موقعیت و مد روز لباس ها را ارائه می دهند و افراد می توانند بدون مراجعه حضوری در این فروشگاه های اینترنتی بچرخند و از تمام محصولات ارائه شده بازدید داشته باشند.

این سایت ها با ارائه کد تخفیف خرید، لذت خرید اینترنتی را دوچندان کرده و علاوه بر آن کالای خریداری شده را درب منزل، محل کار و یا هر جایی که شما بخواهید تحویل می دهند. تخفیف خرید لباس از دیجی کالا، کد تخفیف خرید لباس از دیجی استایل و کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی دیگر در سایت تخفیفان قابل دسترسی است و می توان با مراجعه به این سایت از این کدها و سایر خدمات این کسب و کار اینترنتی بهره جست



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • مشکات
    0 0
    6 اسفند 1398

    سلام چرا سایت اینقدر کم کار شده آخه

    • الگو
      0 0
      7 اسفند 1398

      سلام مدتی درگیر تغییرات و برنامه ریزی های جدید برای سال جدید سایت بودیم.از امروز آموزش ها مجدد گذاشته شده.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن