چاق ها بدانند

چاق ها بدانند

الگوهای برتر اصول پوشیدن لباس اصول پوشیدن لباس

بايد شلوار جين چه رنگي باشد؟


سعی كنید تا حد امكان به سراغ شلوارهای پارچه‌ای نروید. بر عكس شلوارهای جین برای شما بسیار مناسب هستند، آن هم جین‌هایی با رنگ تیره.

بلوز یا پیراهن‌تان را هم علاوه‌ بر این‌كه گشاد انتخاب می‌كنید، از نظر قدی هم بلند انتخاب كنید. تركیب جین و یك تی‌شرت شیك و آزاد به جذابیت شما كمك بیشتری خواهد كرد. نكته‌ای كه در انتخاب رنگ خانم‌ها گفته شد، در مورد آقایان نیز صدق می‌كند. با این تفاوت كه گشاد بودن لباس‌های آقایان می‌تواند رنگ‌های روشن را نه به گزینه‌ای صددرصد نامناسب اما خوب تبدیل كند، آن هم در شرایط خاص. در شرایطی كه آقایان فقط شكم داشته باشند و بازوهای‌شان خیلی چاق نباشد. اما در نهایت سرمه‌ای برای این دسته از افراد بهترین گزینه است. سرمه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی است كه می‌تواند بین آقایان چاق حسابی محبوب شده و به یكی از نمادهای خوش‌پوشی‌شان تبدیل شود.

 

لباس گشاد ممنوع:
اصلا مهم نیست كه سایز شما xxxxL است یا كمتر و حتی بیشتر! لطفا طبیعی رفتار كنید و اینقدر اصرار نداشته باشید كه اندام‌تان را بپوشانید. باور كنید با پوشیدن لباس‌های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما لاغرتر نشان داده نمی‌شوید كه هیچ، بلكه اطرافیان فكر می‌كنند خیلی چاق‌تر از این هستید! بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس‌های خوش‌دوختی پیدا كنید كه با برش‌های متفاوت، شكست دید ایجاد كرده و باعث اعتماد به نفس شما شود.

لباس‌هایی كه به صورتی بدشكل و نامناسب از بدن آویزان می‌شود و برای شما گشاد هستند، تنها شما را از آنچه كه واقعا هستید، بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در عوض استفاده از لباس‌هایی كه بدون احساس تنگ بودن در آن‌ها، برآمدگی و انحنای بدن شما را كمتر نشان بدهد مناسب‌تر است.

 

 


پیراهن كمردار را فراموش نكنید:
در پیراهن‌های كمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و كمر خود را طوری تنظیم كنید كه برآمدگی و انحنای بدن شما را كاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی كه پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌كنند.
یقه هفت، با لبه برگرد یا بدون آن، هر 2 برای خانم‌هایی كه بالاتنه بزرگی دارند، می‌تواند اثر مشابهی بگذارد.

 

كفش‌های بند‌دار نپوشید:

وجود بند (نازك و پهن فرقی نمی‌كند!) روی قوزك پا، پایین ساق پا را درشت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید در عوض پاشنه‌های سه‌گوش و تو‌پر را امتحان كنید كه ضخامت كف پا را با ماهیچه ساق پای شما متناسب و متعادل می‌كند و همچنین نسبت به پاشنه‌های بلند معمولی تكیه‌گاه بهتری برای شما ایجاد می‌كند.

 

ژاكت‌ها و پلیورهای بزرگ و شل نپوشید:

یك پلیور بزرگ شما را بزرگ و چاق‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. بدترین ژاكت‌ها آن‌هایی هستند كه روی كمر و بالای پاها خطوط و راه‌های برجسته‌ای دارند كه باعث جلب توجه دیگران به آن قسمت‌ها می‌شود و خط كلی بدن شما را تفكیك و مشخص می‌كند.

 

چگونه شكم بزرگ خود را مخفی كنید!

بادگیر و كاپشن‌های پفكی نپوشید .
شما نباید از لباس‌هایی مثل جلیقه‌های بادگیر و در كل، لباس‌هایی كه یك لایه اضافی دارند، استفاده كنید. در ضمن باید دقت كنید سایز دور گردن لباس رسمی كه انتخاب می‌كنید، دقیقا اندازه گردن یا حداكثر یك سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد. هنگام خرید لباس، سعی كنید كه بلوزهای بزرگ را با بافت‌‌های درشت، انتخاب كنید و از پوشیدن جلیقه‌های ایستاده بپرهیزید.

پایان.



شاید به آموزش های زیر نیز علاقه مند باشید


جدید ترین آموزش های الگو


نظرات کاربران

  • بهبهانی
    2 0
    30 خرداد 1398

    خیلی ممنوون از مطالب زیبا و آموزنده شما ، بسیار عالی

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده
مطالعه کن